مشکل ثبت‌نام در سایت نوسازی ناوگان تاکسی و جریمه‌های معاینه فنی
مشکل ثبت‌نام در سایت نوسازی ناوگان تاکسی و جریمه‌های معاینه فنی ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
نوسازی ناوگان تاکسیرانی
راننده‌های تاکسی باید برای جلوگیری از ثبت جریمه دوربین‌ها در سایت بصورت نقدی یا قسطی ثبت‌نام کنند و در صف انتظار باقی بمانند .

سازمان تاکسیرانی در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی مشکلاتی را بوجود آورده که باعث مختل شدن یا توقف روند عادی کار شده است.

یک خانم راننده تاکسی در گفتگو با تین‌نیوز به برخی از مشکلات نوسازی ناوگان اشاره کرده و می‌گوید که: سایت ایران‌خودرو بسته است و با توجه به مشکلات مالی برای هزینه‌های زندگی و قابل تعمیر  نبودن خودرو و نداشتن برگه معاینه فنی نمی‌تواند کار کند.

وی افزود: بدلیل مشکلات فنی تاکسی که با آن کار می‌کنم قادر به کار با تاکسی خود نیستم و برای نوسازی اقدام کرده‌ام اما سایت ایران‌خودرو بسته است و امکان ثبت‌نام و دریافت ماشینی که بتوانم مخارج زندگی خود را تامین کنم ندارم.

این شهروند با اشاره به طرح نوسازی ناوگان اعلام کرد: رسیدگی نکردن به مشکلات طرح نوسازی زندگی بسیاری از رانندگان تاکسی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

به گزارش تین‌نیوز، طی تماس تلفنی با سازمان تاکسیرانی بخش نوسازی ناوگان، مرادی مسئول رسیدگی به بخش نوسازی ناوگان تاکسیرانی گفت: از آذرماه سال گذشته ایران‌خودرو با نوسازی ناوگان تاکسیرانی بعلت بدهی 200 میلیاردی و عمل نکردن گمرک به تعهداتش قطع همکاری کرده است.

مرادی گفت: راننده‌های تاکسی باید برای جلوگیری از ثبت جریمه دوربین‌ها در سایت بصورت نقدی یا قسطی ثبت‌نام کنند و در صف انتظار باقی بمانند و به روال قبلی می‌توانند بدون جریمه بکار خود ادامه دهند.

ارسال نظر