اسامی شرکت‌های مجاز پیش‌فروش خودرو اعلام شد
اسامی شرکت‌های مجاز پیش‌فروش خودرو اعلام شد ۲۴ آبان ۱۳۹۶
فهرست شرکت‌های نمایندگی رسمی وارد کننده خودرو دارای مجوز پیش فروش اعلام شد

مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، ‌ معدن و تجارت فهرست شرکت‌های نمایندگی رسمی واردکننده خودرو که دارای مجوز پیش‌فروش خودرو از سوی این وزارتخانه هستند را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، امیرحسین قناتی اعلام کرد: این اقدام در جهت رعایت آیین نامه اجرایی قانون حمایت مصرف کنندگان خودرو مصوب هیأت وزیران و نیز جلوگیری از پیش فروش خودروهای وارداتی از سوی شرکت‌های فاقد مجوز است.

وی ادامه داد: براین اساس نام ۱۵ مدل خودرو با ذکر شرکت‌های واردکننده رسمی به عنوان خودروهای مجاز برای پیش فروش اعلام شدند که شرکت جهان نوین آریا با دو مدل خودروی NISSAN JUKE و NISSAN XTRAIL، شرکت خدمات تجارت نگین خودرو با دو مدل RENAULT KOLEOS و RENAULT TALISMAN و نیز شرکت ایرتویا با ۵ مدل TOYOTA CHR و TOYOTA PRIUS ،TOYOTA LEXUS NX۲۰۰ T و TOYOTA RAV۴ و نیز LEXUS RX۲۰۰T از جمله آن‌ها هستند.

مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، ‌ معدن و تجارت همچنین افزود: همچنین شرکت آرین موتور پویا برای واردات و پیش فروش دو مدل خودروی MITSUBISHI ASX استیشن واگن (CVT) و نیز MITSUBISHI OUTLANDER استیشن واگن (CVT) و شرکت آرین موتور تابان برای خودروهای DS۳ ، DS۵، DS۶، DS۵LS وDS۴ مجاز اعلام شده اند.

قناتی در این باره خاطرنشان کرد: شرکت کرمان موتور برای واردات و پیش فروش HYUNDAI SANTFE و HYUNDAI IX۳۵ و شرکت آسان موتور برای خودروی ELANTRA و رامک خودرو برای واردات و پیش فروش خودروی TIVOLI نیز مجاز هستند.

ارسال نظر