وقتی اولویت وزرا و مسئولیت به جای حفظ سلامت مردم، تامین منافع خودروسازان و واردکنندگان باشد
وقتی اولویت وزرا و مسئولیت به جای حفظ سلامت مردم، تامین منافع خودروسازان و واردکنندگان باشد ۱۶ آبان ۱۳۹۶
مسئولین بی توجه به سلامت مردم

وقتی اولویت وزرا و مسئولیت به جای حفظ سلامت مردم، تامین منافع خودروسازان و واردکنندگان باشد، شاید دیدن روزهای آلوده تهران و سایر کلان شهرها برای مسئولین قطعا ناراحت کننده نخواهد بود 

وقتی اولویت وزرا و مسئولیت به جای حفظ سلامت مردم، تامین منافع خودروسازان و واردکنندگان باشد، شاید دیدن روزهای آلوده تهران و سایر کلان شهرها چندان برای مسئولین ناراحت کننده نباشد.
پس از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و کمتر از 48 ساعت بزرگترین دغدغه این وزیر محترم برای مردم شریف ایران مشخص شد.

تنها پس از یک روز از دریافت رای اعتماد و قبل از بالا رفتن از پله های ساختمان خیابان سمیه وزیر محترم در اقدام سوال برانگیز مصوبه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده را در قبال تولید خودروهای داخلی با مصرف سوخت بالای 8 لیتر را لغو و مجدد اصلاحیه ای را از هیئت محترم وزیران دریافت نمود.

حال سوال اصلی مراکز اسقاط و بازیافت و مردمی که باید آلودگی شهر های بزرگ را تحمل کنند از وزیر محترم این است که جه مقدار هزینه برای تامین منافع خودروسازان مورد نیاز است؟

آیا به قیمت به خطر افتادن سلامت مردم کشور باید منافع خودروسازان داخلی که با نازل ترین کیفیت اقدام به تولید (مونتاژ) خودرو می نمایند، تامین نمود؟

امیدواریم وزیر محترم صنعت ، معدن و تجارت پاسخی را در قبال این مطالبه به حق مردم و فعالین در حوزه اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده ارائه نمایند.

ارسال نظر